Ból zęba w sobotę u dziecka – jak pomóc?

Na niektóre wypadki mamy wpływ, a na niektóre nie. Jak by nie było, zdrowie jest wartością, której nie możemy lekceważyć. Nie inaczej jest w przypadku zębów i ich zdrowia. O ile my – dorośli doskonale wiemy, jak dbać o nasze zęby, inaczej może być z naszymi dziećmi. Efektem tego może być próchnica, ubytki lub ból zęba.

Jak reagować, gdy ból zęba u dziecka nagle dopadnie nas w weekend?

Każdy z nas wie, jak uciążliwy i ciężki do zniesienia jest ból zęba. Dzieci z pewnością odczuwają go równie mocno. Zadaniem rodziców jest zatem odpowiednio szybka reakcja. Ból zęba przecież nie może zaczekać, a każda minuta się liczy, aby ulżyć dziecku. W tygodniu nie ma żadnego problemu, aby znaleźć otwartą klinikę stomatologiczną i wolny termin. Inaczej jest jednak w przypadku weekendów, kiedy to nie każdy gabinet dentystyczny jest otwarty.

Dlatego też, wychodząc naprzeciw także naszym najmłodszym pacjentom otwieramy naszą klinikę dentystyczną także w soboty. Już od 26.01 bieżącego roku, Klinika Stomatologiczna dr. Zbigniewa Kowalika na warszawskich Bielanach będzie otwarta także w weekend.

Gdy dziecko skarży się na silny ból zęba – nie ma co czekać. Aby pomóc mu szybko i skutecznie, umów się na wizytę do kliniki stomatologicznej. Aby pomóc naszym pacjentom w potrzebie, działamy także w weekend.

Już od 26 stycznia 2019 roku, nasz gabinet dentystyczny otwieramy także w weekendy! – Specjalnie dla Was.

Godziny otwarcia kliniki stomatologicznej

Będziemy dla Państwa otwarci w każdą sobotę od 10.00 do 15.00.  Nasi specjaliści pełnią kompleksową pomoc w tak nagłych przypadkach jak:

• Ból zęba

• Złamany ząb