Implantologia

Implanty Warszawa Bielany

Implanty są dla wielu osób szansą na śnieżnobiały i zdrowy uśmiech. Ich niewątpliwą zaletą jest fakt, że są trwałe i nie powodują zanikania kości. Implanty zębów nie obciążają kości szczęki, zupełnie jak naturalne zęby. W przeciwieństwie do protezy implant można wykonać także przy braku pojedynczego zęba. Aby przeprowadzić zabieg wszczepienia implantu, nie trzeba wykonywać szlifowania zębów naturalnych i naruszenia ich struktury. Jeśli pacjent nie posiada ani jednego własnego zęba, to implanty wykorzystuje się także do nałożenia protezy całkowitej. Dzięki temu pełnią one funkcję punktów zaczepowych dla protez nakładkowych.

Klinika stomatologiczna implanty opracowuje z uwzględnieniem wszystkich indywidualnych potrzeb pacjenta. Pod uwagę brany jest stan tkanki kostnej, a przed zabiegiem stomatolog przeprowadza drobiazgowy wywiad, mający na celu zaproponowanie skutecznej terapii.

Czas leczenia jest szacowny podczas pierwszej wizyty. Trwa on do 6 miesięcy maksymalnie, od momentu implantacji do czasu osadzenia. W tym czasie elementy implantu zrastają się z kością. Często wymagane jest leczenie okołoimplantacyjne, polegające na przygotowaniu tkanek do przyjęcia implantów. Stomatolog w porozumieniu z chirurgiem przeprowadza zabiegi wszczepiania tak zwanej sztucznej kości, modeluje kształt i grubość dziąseł, często niezbędne jest podniesienie dna zatoki.

Czym jest implant?

Implanty to pewien rodzaj śrub, które są wszczepiane w kość. Można porównać je do korzenia zęba. W trakcie leczenia pacjentów na śrubę osadzana jest korona zęba lub most czy proteza. Badania pokazują, że wszczepienie implantu to najnowocześniejsza dziedzina stomatologii, dzięki której leczenie braku zębów jest niezwykle skuteczne i trwałe. Pacjenci nie czują żadnej różnicy pomiędzy gryzieniem zębami naturalnymi, a zębami utworzonymi z implantów. W trakcie badania jamy ustnej lekarz oczywiście może sprawdzić, który ząb jest naturalny, a który nie. Jednak w codziennym życiu jest to nie do wychwycenia. W naszym gabinecie Warszawa Bielany wykonujemy zabiegi wszczepiania implantów i szczegółowo omawiamy plan leczenie podczas wizyty.

Klinika stomatologiczna Warszawa Bielany

Z chęcią odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące zabiegów i przygotowujemy wstępny zarys kosztów. Wizyta jest niezobowiązująca, a zdecydowanie potrzebna. Rozwiewa ona wątpliwości, a lekarz tłumaczy, jak wyglądają wszystkie zabiegi krok po kroku. Konsultacja obejmuje wykonanie zdjęcia pantomograficznego, sprawdzenie stanu jamy ustnej, zębów i rozmowie z pacjentem. W naszej klinice (Warszawa ul. Lektykarska 32) stosujemy zintegrowany sposób leczenia, konsultujemy pacjenta z różnymi specjalistami, w tym z chirurgiem, ortodontą oraz higienistką stomatologiczną. Holistyczny sposób patrzenia na pacjenta pozwala nam odnosić sukcesy i wypracować najwyższej jakości efekt. Nasi pacjenci są zadowoleni i bardzo często decydują się na zabiegi.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Służymy pomocą na każdym kroku.

Stacjonarny: 22 833-05-19,
Komórkowy: +48 606 104 166