Najnowocześniejsza i najbardziej naturalna propozycja rozwiązania problemu braku pojedynczego zęba lub kilku zębów. Komfortowe użytkowanie i wygoda zapewniają 100% zadowolenie. Sam zabieg trwa około godziny. Sam proces leczenia składa się z kilku etapów: gojenia tkanek, dopasowania odpowiedniego kolorystycznie i rozmiarowo zęba zastępczego oraz etapu protetycznego. Całość może potrwać kilka miesięcy.

Posiadanie implantu to szereg udogodnień. Lepsze samopoczucie, wygoda przy jedzeniu oraz w higienie. Implant jest traktowany jako korzeń naturalnego zęba. Jest zbudowany z materiału kompatybilnego, aby nie wywoływać reakcji alergicznych. Wszczepianie implantu chroni przed zmianami w zgryzie wywołanych przez ubytek oraz zapewnia nieskazitelny uśmiech. Aby omówić plan leczenia, skontaktuj się z naszym lekarzem.

Szanowni Państwo,

Ze względu na zwiększone ryzyko epidemiologiczne dotyczące COVID 19, od 30 marca 2020r.
Klinika Stomatologiczna Zbigniew Kowalik przyjmuje Pacjentów wyłącznie w trybie pilnym i sytuacjach awaryjnych (tj. silny ból zęba, długotrwały obrzęk, uraz).
Mając na celu ochronę Pacjentów wprowadzamy do odwołania szczególne procedury bezpieczeństwa oraz nowy regulamin w naszej Klinice: https://klinikastomatologiczna.pl/nowy-regulamin-przyjec-pacjentow/

Prosimy o szczegółowe zapoznanie się z tymi wytycznymi przed umówieniem wizyty.
Od 30.03.2020r. wizyty umawiane są wyłącznie telefonicznie pod numerami: 606-104-166 oraz 22 833-05-19 .
Klinika jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9-15